კონფიდენციალურობის პოლიტიკა

ბოლო განახლება: 11 ივლისი 2024

ზოგადი აღწერილობა

წინამდებარე კონფიდენციალურობის პირობები ვრცელდება კომპანიის მიერ მომხმარებელთა პერსონალური მონაცემების მოპოვებასა და დამუშავებაზე და აღწერს თუ როგორ მუშავდება ეს უკანასკნელი. კომპანიის სერვისების გამოყენებით თქვენ ადასტურებთ, რომ წაიკითხეთ და ეთანხმებით ჩვენს კონფიდენციალურობის პოლიტიკას.

მომხმარებელი, რომელიც კომპანიას საკუთარი სურვილით მიაწოდებს პერსონალური ხასიათის ინფორმაციას, ის ავტომატურად ანიჭებს უფლებამოსილებას ამ უკანასკნელს გამოიყენოს მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები შენახვისა და დამუშავების მიზნით.

იმისათვის, რომ კომპანიამ უზრუნველყოს თქვენი პერსონალური მონაცემების გამჭვირვალედ დამუშავება, წინამდებარე კონფიდენციალურობის პირობები მოიცავს შემდეგს:

  • რა სახის პერსონალური მონაცემები მუშავდება;
  • რა გზით მოვიპოვებთ პერსონალურ მონაცემებს;
  • პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების მიზნები და სამართლებრივი საფუძვლები;
  • რა ხანგრძლივობით ვამუშავებთ და ვინახავთ მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს;
  • მესამე პირებისათვის პერსონალური მონაცემების გადაცემა;
  • მომხმარებლის უფლებამოსილებები;
  • კონფიდენციალურობის პირობების ცვლილებები;
  • კომპანიის საკონტაქტო მონაცემები.

ტერმინთა განმარტება

წინამდებარე დოკუმენტში გამოყენებულ ტერმინებს აქვს შემდეგი მნიშვნელობა:

  • კომპანია - საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად დაფუძნებული შპს „ატარო.ჯი“, საიდენტიფიკაციო ნომერი 405678734, რეგისტრირებული მისამართი: თბილისი, კორნელი კეკელიძის ქუჩა, N19, საქართველო.
  • პერსონალური მონაცემი - ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელიც უკავშირდება იდენტიფიცირებულ ან იდენტიფიცირებად ფიზიკურ პირს.
  • მონაცემთა დამუშავება - ავტომატური, ნახევრად ავტომატური ან არაავტომატური საშუალებების გამოყენებით მონაცემთა მიმართ შესრულებული ნებისმიერი მოქმედება.
  • მონაცემთა სუბიექტი ან მომხმარებელი - ნებისმიერი ფიზიკური პირი, რომლის შესახებაც მუშავდება მონაცემები.
  • მესამე პირი - ნებისმიერი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, საჯარო დაწესებულება გარდა მომხმარებლის და კომპანიისა.
  • პლატფორმა - კომპანიის მიერ ოპერირებადი მობილური ტელეფონის აპლიკაცია - „ატარო“ („Ataro“).

1. რა სახის პერსონალური მონაცემები მუშავდება

იმისათვის, რომ კომპანიამ მომხმარებელს ჯეროვნად მიაწოდოს „მოხმარების პირობებით“ გათვალისწინებული სერვისი, კომპანიამ შესაძლოა დაამუშავოს მომხმარებლის გარკვეული მონაცემები, კერძოდ:

  • სარეგისტრაციო მონაცემები - პერსონალური მონაცემები, რომელსაც თქვენ გვაწვდით თქვენი ანგარიშის რეგისტრაციისას. ასეთი სარეგისტრაციო მონაცემები შეიძლება შეიცავდეს თქვენს ელფოსტის მისამართს და საიდენტიფიკაციო მონაცემებს.
  • საიდენტიფიკაციო მონაცემები - სახელი, გვარი, პირადი ნომერი, სატელეფონო ნომერი.
  • ავტომობილის მონაცემები - ავტომობილის სახელმწიფო ნომერი, მესაკუთრის პირადი/საიდენტიფიკაციო ნომერი, ტექ.პასპორტის ნომერი, საიდენტიფიკაციო ნომერი,
  • საკონტაქტო მონაცემები - ელ.ფოსტის მისამართი, სატელეფონო ნომერი.
  • საგადახდო მონაცემები - საბანკო ბარათის მონაცემები და გადახდებთან დაკავშირებული სხვა სახის მონაცემები.
  • ტექნიკური მონაცემები - თქვენი ბრაუზერის ან მობილური მოწყობილობის შესახებ ინფორმაცია, ინფორმაცია მოწყობილობის ოპერაციული სისტემის შესახებ და სხვა სახის ტექნიკური ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია სერვისის ჯეროვნად მისაწოდებლად.

2. რა გზით მოვიპოვებთ პერსონალურ მონაცემებს

მომხმარებელი პერსონალურ მონაცემებს კომპანიას აწვდის თავად, რეგისტრაციისას და სერვისის მიღების სხვადასხვა ეტაპზე. კომპანიამ, მომხმარებლის თანხმობის მიღების შემდგომ, შესაძლოა მომხმარებელთან ან პლატფორმაზე რეგისტრირებული ავტომობილთან დაკავშირებული ინფორმაცია გამოითხოვოს შესაბამისი საჯარო ორგანოებიდან, მომსახურების ჯეროვნად მიწოდების მიზნით.

კომპანია ტექნიკურ მონაცემებს მოიპოვებს cookie ფაილების მეშვეობით, მეტ ინფორმაციას cookie პოლიტიკის თაობაზე შეგიძლიათ გაეცნოთ აქ.

3. პერსონალურ მონაცემთა დამუშავების მიზნები და სამართლებრივი საფუძვლები

მომხმარებლის მონაცემებს კომპანია მოიპოვებს და ამუშავებს, ამ უკანასკნელის თანხმობის საფუძველზე, საქართველოში მოქმედი კანონმდებლობის, კერძოდ „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონით განსაზღვრულ ფარგლებში.

კომპანია პერსონალურ მონაცემებს ამუშავებს შემდეგი ლეგიტიმური მიზნების განსახორციელებლად:

A. მომხმარებლისათვის მომსახურების ჯეროვნად გაწევა;
B. მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესება;
C. კანონისმიერი ვალდებულებების ჯეროვნად შესრულება;
D. მომხმარებლის პრობლემის აღმოფხვრა;
E. მომხმარებლის მიერ პლატფორმაზე არსებული აქტივობების მონიტორინგი;
F. მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
G. სიახლეების დანერგვა;
H. პლატფორმაზე ახალი პროდუქტებისა და სიახლეების დანერგვა;
I. მარკეტინგული და სხვა სახის აქტივობების განხორციელება;მარკეტინგული და სხვა სახის აქტივობების განხორციელება;
J. პლატფორმის არამართლზომიერი გამოყენების პრევენცია.

4. რა ხანგრძლივობით ვამუშავებთ და ვინახავთ მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს

კომპანია მომხმარებლის პერსონალურ მონაცემებს შეინახავს და დაამუშავებს მხოლოდ იმ ხანგრძლივობით, რაც აუცილებელია წინამდებარე კონფიდენციალურობის პოლიტიკის მიზნებიდან გამომდინარე. კომპანიამ შესაძლოა გარკვეული ხანგრძლივობით შეინახოს მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები საკუთარი იურიდიული ინტერესების დასაცავად, მას შემდეგაც რაც მომხმარებელი მოითხოვს საკუთარი ანგარიშის წაშლას.

5. მესამე პირებისათვის მონაცემების გადაცემა

კომპანიამ მომხმარებლის მონაცემები შესაძლოა მესამე პირებს გადასცეს მხოლოდ კანონით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, მათ შორის დანაშაულის დადგენის, გამოძიების ან დანაშაულის აღკვეთის მიზნით. ასევე, კონფიდენციალურობისა და შესაბამისი მონაცემების სრული დაშიფვრის მეთოდის დაცვით, კომპანიამ შესაძლოა პერსონალური მონაცემები გადასცეს მესამე პირებს, რომლებიც სახელშეკრულებო ურთიერთობის საფუძველზე კომპანიას უწევს გარკვეულ მომსახურებას.  

კომპანია მიმართავს ყველა ზომას მომხმარებლის კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვის მიზნით, თუმცა არ იღებს პასუხისმგებლობას მესამე პირების ქმედებებზე, რომლებმაც შესაძლოა განახორციელონ კანონსაწინააღმდეგო შეღწევა კომპანიის დაცულ მონაცემებსა თუ სერვერებზე.

6. მომხმარებლის უფლებამოსილებები

მომხმარებელს უფლება აქვს კომპანიისაგან ნებისმიერ დროს მოითხოვოს:

A. მის შესახებ არსებული შეგროვებული ინფორმაციის, განახლება, გასწორება ან წაშლა;
B. განაცხადოს უარი და გამოითხოვოს მის მიერ კომპანიისათვის მიცემული თანხმობა, მისი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე;
C. ინფორმაცია მომხმარებლის შესახებ რომელი მონაცემები მუშავდება კომპანიის მიერ;
D. ინფორმაცია მონაცემთა შეგროვების/მოპოვების თაობაზე;
E. ინფორმაცია მონაცემთა დამუშავების მიზნისა, საფუძვლის და შენახვის თაობაზე;
F. ინფორმაცია ვისზე გაიცა მომხმარებლის შესახებ მონაცემები, მონაცემთა გაცემის საფუძველი და მიზანი.

7. კონფიდენციალურობის პირობების ცვლილებები

კომპანია იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს, ცალმხრივად განაახლოს წინამდებარე კონფიდენციალურობის პოლიტიკა. კონფიდენციალურობის პოლიტიკის ძალაში მყოფი ვერსია ხელმისაწვდომი იქნება ჩვენს ვებსაიტსა და პლატფორმაზე, შესაბამისად გთხოვთ რეგულარულად გადახედოთ კონფიდენციალურობის პოლიტიკას, რათა ინფორმირებული იყოთ ნებისმიერი ცვლილების შესახებ.

8. კომპანიის საკონტაქტო მონაცემებიკომპანიის საკონტაქტო მონაცემები

პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე ნებისმიერი დამატებითი კითხვის შემთხვევაში კომპანიას შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: support@ataro.ge